Wysyłka paczek: dziś o 18:00
22 230 2690

Wymiany / zwroty / reklamacje

 

 WYMIANA 

 

Każdy ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem że:

- nie nosi on śladów użytkowania
- znajduję się w oryginalnym stanie
- posiada oryginalne opakowanie

Aby wymienić towar:

  1.     Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj
  2.     Wyślij do nas towar na wymianę pocztą polską bądź kurierem. Nie przyjmujemy paczek ZA POBRANIEM.
  3.     Do paczki dołącz
    - wypełniony wniosek wymiany
    - oryginalny paragon
  4.     Złóż zamówienie przez naszą stronę internetową na nowy produkt wpisując koniecznie w polu komentarz: „WYMIANA” oraz numer poprzedniego zamówienia.
  5.     Gdy tylko otrzymamy paczkę wyślemy do Ciebie nowy towar! :)


Koszt ponownej wysyłki pokrywa klient i wynosi on 15zł (płatne przy odbiorze).

 

 

 ZWROT 

 

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem że:

- nie nosi on śladów użytkowania
- znajduję się w oryginalnym stanie
- posiada oryginalne opakowanie

Aby dokonać zwrotu:
 

  1.     Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj.
  2.     Wyślij do nas towar pocztą polską bądź kurierem. Nie przyjmujemy paczek ZA POBRANIEM.
  3.     Do paczki dołącz
    - wypełniony wniosek zwrotu wraz z numerem konta na które zwrócimy pieniądze
    - oryginalny paragon
  4.     Gdy tylko otrzymamy paczkę zwrócimy należność za produkt na konto w ciągu 14 dni.

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

PROSIMY O NIE ZAKLEJANIE ORYGINALNEGO OPAKOWANIA

 

 

 REKLAMACJA 

 

Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są objęte gwarancją producenta. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu:

    - winy użytkownika
    - uszkodzenia mechanicznego
    - złego konserwowania sprzętu
    - przechowywania w nieodpowiednim miejscu
    - nie stosowania się do instrukcji użytkowania
    - wypadków losowych

Aby złożyć reklamacje na produkt:
 

  1.     Wypełnij ON-LINE formularz reklamacyjny – WNIOSEK REKLAMACYJNY
  2.     Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj.
  3.     Wyślij do nas pocztą bądź kurierem produkt, który chcesz reklamować
  4.     Do paczki dołącz
    - reklamowany produkt
    - wypełniony wniosek reklamacyjny
    - dowód zakupu



W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacja będzie rozpatrzona. Klient o przebiegu reklamacji będzie informowany za pomocą e-mail’a bądź telefonicznie.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.