Darmowa wysyłka powyżej 200zł*
Najbliższa wysyłka paczek: Wtorek o 18:30
365 dni na zwrot!
+48 22 230 26 90 sklep@scootive.pl
koszyk

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź FAQ lub skontaktuj się z nami.
FAQ
Produkty
Jaka hulajnoga jest najlepsza na początek?

Zapraszamy na stronę www.jakahulajnoga.pl, gdzie znajdziesz potrzebne do dokonania wyboru informacje na temat hulajnogi wyczynowej. Jeżeli po zapoznaniu się z naszym poradnikiem nadal nie jesteś pewien, który model powinieneś wybrać skontaktuj się z nami pod adresem porady@scootive.pl lub na Facebooku Scootive.

Czy oferta sklepu internetowego jest taka sama jak sklepu stacjonarnego?

Tak. Produkty prezentowane na stronie internetowej znajdują się fizycznie w naszym magazynie i sklepie stacjonarnym, a ich sprzedaż jest prowadzona równolegle.

Może się zdarzyć, że produkt który chcesz zamówić przez Internet został sprzedany w sklepie stacjonarnym. Z góry przepraszamy za taką sytuację i zapewniamy, że nasi sprzedawcy postarają się dobrać odpowiedni produkt w miejsce tego niedostępnego.

W jaki sposób mogę zarezerwować produkt?

Rezerwacja produktów nie jest możliwa.

Zakupy
Jak mogę zapłacić za zamówione produkty?

Możesz wybrać jeden z pięciu sposobów płatności:

  1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy),
  2. przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Klienta),
  3. gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia),
  4. gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy),
  5. system płatności ratalnych "BGŻ BNP Paribas Raty" (tylko za zamówienia powyżej 500zł), obsługiwany przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. z siedzibą w Warszawie (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu od BGŻ BNP Paribas S.A. z siedzibą w Warszawie płatności za zamówiony Towar).

Jeżeli potrzebujesz fakturę VAT za dokonane zakupy, zaznacz odpowiednią opcję w czasie wybierania metody płatności za zamówienie.

Ile kosztuje przesyłka?
  1. Zamówienia o wartości powyżej 200zł, które zostały opłacone "z góry" są wysyłane za darmo, bez naliczania dodatkowej opłaty kurierskiej (warunkiem koniecznym jest to, aby w takim zamówieniu nie znajdowały się produkty przecenione).
  2. Za zamówienia o wartości poniżej 200zł, które zostały opłacone "z góry" pobieramy dodatkową opłatę kurierską w wysokości 12 zł.
  3. Przesyłki "za pobraniem", których wartość jest powyżej 200zł, są wysyłane za darmo, bez naliczania dodatkowej opłaty kurierskiej (warunkiem koniecznym jest to, aby w takim zamówieniu nie znajdowały się produkty przecenione).
  4. Przesyłki "za pobraniem", których wartość jest poniżej 200zł, są wysyłane z naliczoną dodatkową opłatą kurierską w wysokości 15zł (cena jest jedna, bez względu na wagę i wielkość paczki oraz miejscowość docelową).
Jak sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moje zamówienie?
Informacja o statusie zamówienia znajduje się w panelu „Konto” w zakładce „Zamówienia”. Dodatkowo, każdorazowo przy zmianie statusu zamówienia otrzymasz informacje drogą mailową. Na e-mail otrzymasz także nr listu przewozowego, dzięki czemu będziesz mógł śledzić paczkę w czasie dostawy.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zamówienia złożone do godziny 18:00 są realizowane jeszcze tego samego dnia a ich dostawa powinna nastąpić następnego dnia roboczego. Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.
Obsługa posprzedażowa
Kiedy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Zwrotu produktu można dokonać w ciągu 365 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania. Informacje o tym jak dokonać zwrotu znajdziesz tutaj.

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.

Kiedy mogę dokonać wymiany zakupionego towaru?

Wymiany produktu można dokonać bez podania przyczyny w ciągu 365 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania. Informacje o tym jak dokonać wymiany znajdziesz tutaj!

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.

Jaki jest okres gwarancji na zakupiony w sklepie sprzęt?

Zakupiony w sklepie SCOOTIVE sprzęt sportowy oraz obuwie jest objęty ROCZNĄ gwarancją producenta lub dystrybutora, chyba że producent lub dystrybutor ustanowi inny okres gwarancji produktu (informacja o okresie gwarancji znajduje się w opisie produktu). Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu winy użytkownika, tj. użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem, złego konserwowania sprzętu, przechowywania w nieodpowiednim miejscu, nie stosowania się do instrukcji użytkowania, wypadków losowych.

Czy kierownica, która była skracana traci swoją gwarancję?
Każda ingerencja mechaniczna w produkt jakim jest np. kierownica lub podest powoduje utratę prawa do roszczeń gwarancyjnych.
Porady techniczne
W kwestiach związanych z serwisowaniem, naprawą oraz dobieraniem odpowiednich części do zestawu hulajnogowego zapraszamy do kontaktu drogą mailową pod adresem: porady@scootive.pl