Darmowa wysyłka powyżej 200zł*
Najbliższa wysyłka paczek: dziś o 18:30
365 dni na zwrot!
+48 22 230 26 90 sklep@scootive.pl
koszyk

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź FAQ lub skontaktuj się z nami.

Zwroty

Zwrotu można dokonać w ciągu 365 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem że nie nosi on śladów użytkowania.

Aby dokonać zwrotu:

  1. wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj,
  2. wyślij do nas towar pocztą polską bądź kurierem.

    Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

  3. do paczki dołącz:
    • wypełniony wniosek zwrotu wraz z numerem konta na które zwrócimy pieniądze,
    • dowód zakupu (np. paragon).

Gdy tylko otrzymamy paczkę, zwrócimy należność za produkt na konto w ciągu 14 dni.

Pamiętaj, że:

  • Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  • Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.

W miarę możliwości prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Wymiany

Każdy ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 365 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem że nie nosi on śladów użytkowania.

Aby wymienić towar:

  1. wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj,
  2. wyślij do nas towar na wymianę pocztą polską bądź kurierem.
    Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
  3. do paczki dołącz:
    • wypełniony wniosek wymiany
    • dowód zakupu (np. paragon)
  4. złóż zamówienie przez naszą stronę internetową na nowy produkt wpisując koniecznie w polu komentarz: "WYMIANA" oraz numer poprzedniego zamówienia,
  5. gdy tylko otrzymamy paczkę, wyślemy do Ciebie nowy towar!

Pamiętaj, że:

  • Koszt ponownej wysyłki pokrywa klient i wynosi on 15zł (płatne przy odbiorze).
  • Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

W miarę możliwości prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są objęte gwarancją producenta lub rękojmią.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu:

  • winy użytkownika,
  • złego konserwowania sprzętu,
  • przechowywania w nieodpowiednim miejscu,
  • nie stosowania się do instrukcji użytkowania,
  • wypadków losowych.

Aby złożyć reklamację na produkt:

  1. wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj,
  2. wyślij do nas pocztą bądź kurierem produkt, który chcesz reklamować,
  3. do paczki dołącz:
    • reklamowany produkt,
    • wypełniony wniosek reklamacyjny,
    • dowód zakupu.

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacja będzie rozpatrzona. Klient o przebiegu reklamacji będzie informowany za pomocą e-mail’a bądź telefonicznie.

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.