Najbliższa wysyłka paczek: dziś o 18:30
365 dni na zwrot!

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź FAQ lub skontaktuj się z nami.

Wysyłka

Jesteśmy sklepem internetowym i stacjonarnym, sprzedaż naszych produktów odbywa się drogą wysyłkową a także w sklepie stacjonarnym.

Duży nacisk kładziemy na to, żeby klient czekał jak najkrócej na zamówione produkty. 100% części oraz odzieży przedstawionej na naszej stronie znajduje sie w naszym sklepie! W związku z tym towar wysyłamy natychmiast po otrzymaniu zamówienia.

Zamówienia złożone przed godziną 18:30 wysyłane są jeszcze tego samego dnia (oprócz sobót, niedziel i świąt) z dostawą kurierem zazwyczaj na następny dzień roboczy.

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz UPS. To gwarantuje szybką dostawę, ubezpieczenie często drogich produktów oraz wysoką jakość usług. Jeszcze nie praktykujemy wysyłek za pośrednictwem poczty.

Czas dostawy to zazwyczaj następny dzień roboczy po wyjściu paczki ze sklepu. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt. Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć trzech dni roboczych.

Nasze zamówienia dostarczymy w każde miejsce w Polsce. Kurier przyniesie Ci je do domu.

Opłaty

Zamówienia które zostały opłacone "z góry" tzn. przelewem bankowym, wysyłamy za darmo, nie doliczamy kosztów przesyłki (minimalna wartość takiego zamówienia musi wynosić 200,01zł).

Za wysyłkę zamówienia o wartości poniżej 200,01zł które zostały opłacone "z góry" za pośrednictwem PayU pobieramy opłatę w wysokości 15zł. Dla zamówień opłaconych przelewem bankowym koszt wysyłki wynosi 12 zł.

Paczki "za pobraniem" o wartości powyżej 200zł wysyłamy za darmo. Koszt przesyłki "za pobraniem" o wartości poniżej 200zł wynosi 15zł, bez względu na wagę i wielkość paczki.

Paczki

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.

Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia.
Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, który jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

W Scootive w każdej chwili możesz wejść na swoje konto, aby zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem.